jeudi 16 octobre 2008

NEORHINO.CA

Volební kanadský benzín ZDARMA k shlédnutí pár videí pro frankufouny i anglufouny.

www.neorhino.ca

ca.youtube.com/results?search_query=neorhino&search_type=&aq=f

3 commentaires:

Anonyme a dit…

kotě,
tak jsem pořád přemýšlela, jak ti sem něco napsat..sakriš..mě se po tobě vážně stejská...tedy je teď už pěkně průvanový podzim..nic nestíhám...a...ten net si snad asi nakonec pořídím...:)nuže už se těším na náš komunikejšn! markeťák
jo, a díky za nové obzory, které tu přefiltrováváš do toho našeho českého

Psaliahah a dit…

zdarec, sem rada ze te tu vidim v tom virtual prostoru..heeej kazdy podzim je pruvanovej..taky se mi stejska..z toho duvodu sem si vymyslela basnicku:
Internet, internet
hned hned hned/tri vzkricnikz k tomu, ktere tady na te quebeckoamericke klavisnici vazne nemuzu najit-cim to asi bude?/

Anonyme a dit…

-)ty sestrucho, az mi nahanish stach abych te neztratila - tebe prosim nechci ztratit! omlouvam se, jestli se ti ozyvam malo, ale nevim jak to cele vymyslet.....myslela jsem si, ze to s tim casem bude lepsi......ale net, net........ten si poridim..zitra jdu asi na trabandy a budeme delat drakiadu.......s mnohymi vzpominkami verna tobe marketak