jeudi 13 novembre 2008

AMERICAN TRUCK!


Tady se s láskou k auťákům začíná v nízkém věku, jak jinak dyž aMerika je prostě auťáková civilizace-např.jsou tu místa postavená jen pro lidi se 4 koly....takže auťákový průmysl bude mít dycky své příznivce.

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Abych řekl pravdu jsem trochu rozhořčen, nad tím jak se snažíš rozebrat mé zápisky. POkud by si je přečetla pozorněji uviděla by si, že se mi již cesta rýsuje. Je spletitá, nicméně snad konečně dosáhne svého. Nemohu popřít, že můj blog je mou sebereflexí a tudíž jsem tě nevyzval k žádné propagaci a tak trochu mne štve, že jsi ji provedla. Zatím se mi nepovedlo udělat , žádný pokrok, ni v myšlenkových obratech, ni ve sktcích. POložil jsem základy, čehosi, co jsem beru jako, nit... a ty je trháš. Doufám, že z tohoto chápeš mé rozhořčení. Tvé názory , však přijímám a všechny si je poctivě promýšlím, než začnu vytvářet nějakou suchopárnou reflexi, která by se především dotýkala mne a ne tvé odpovědi. Doposavad jsem se tedy neodvážil vstoupit s nějakou kritikou ať již opěvnou, nebo degradují na půdu myšlenek tvého blogu. Měj na paměti, že nikdo nesmí dělat přílišně ukvapené závěry a to co píšu necítím jako výsledek momentální situace, škoda, že nemám dost času , abych vypsal vše, co mne dnes ráno ve světě inetu rozhodilo. Jinka , tvému myšlení poklonu a psaní obvzláště zdar. Zdá se , že provádíš kvalitní práci. tvůj Bratr.