mardi 3 mars 2009

JSEM POJIŠTĚNÁ!! aneb boxovací maratón na cestě směrem k vyléčení

Po té, co se probudíte v novém beznohém stádiu svého života, uvědomíte si s povzdechem, že na tohle nejste sami, že jste si zaplatili pojištění. Stačí jen zavolat…

Jak, ale volat z telefonu, který funguje jenom v Americe? Jak se dostat na nejbližší telefonní boudu budku, když venku mrzne -30 stupňů. Sníh okrašluje celou tu scenérii a zakrývá syčáky ledové území. Ale superoberlená SUPERCRUTCHSWOMAN se nikdy nevzdává. Máme tu supr-hliníkový žebřík, který může posloužit k posezení ve chvílích psychického a energetického vyčerpání. Okořeňme to nechutí se někam hnout. Nakonec se spojením na starou dobrou rodinu je kontakt navázán bez nutnosti neutralizováni oné depresivní nechutě. V telefonu se ozývá mladý ženský hlas. Odříkáváte svou písničku o úrazu, problémech s ním spojením. Oki. Let může být zamluven do dvou dnů. Bohužel po dvou dnech v sobotu vaše písnička přejde do jiného vyššího akordu. Je nutno dokázat, že jste v průseru jinak vám to nikdo neuvěří. Jak ale poslat dotyčné dokumenty? Nemáte internet, pošta je v dotyčné hodině zavřená, mezinárodní fax na dané poště nefunguje. Uběhnou další dny, protože přes týden faxovací služby nefungují. Jen tak mimochodem vám pošlou přes internet, který vám nefunguje jistý dokument, který prý je třeba vyplnit, ale třeba postačí již zaslané dokumenty. Tak prý ne. Míříte do nemocnice, tam vám řeknou, ale dneska tu pan doktor není. Nejde tedy nalézt někoho jiného? Bohužel doma nemám tiskárnu sloužku mám ale v počítači, nejde to dát na vaše usb? Nejde. Jak vám vysvětlit, že musím, co nejdříve dojet domů, abych mohla být operována. Tak, že to zašlete faxem a pro jistotu, nešlo by to zaslat emailem. Prý ne. Proč? Nemáte skener? Nešlo by mé údaje nechat v počítači, aby byly případně poslány emailem? Prý ne..Ok zkusíme to faxem. Hned ráno. Ano chápeme, že je to urgentní. Nechápali, volají mi kolem poledne teda , že je to vyplněno, nejde to faxem tak, ať si pro to zajdu…Dívám se na pohmožděnou nohu v sádře..Dojdu. Hlavou mi sviští informace, že by se s tím nemělo moc hnout nebo mi ty kosti srostou špatně. Že by ta operace měla být co nejdříve vykonána, dokud je rána čerstvá..Hlavou mi sviští, že nemocnice je místo, kde se starají o vaše zdraví, nikoli, že jdou proti němu. Opět telefonuju zpět. Žena, která se o to starala si šla na oběd a druhá osoba na jejím místě nemá čas. Je to urgentní potřebuju to co nejrychleji zaslat. Pojišťovna mne informuje, že nemocnice v USA dělaj problémy. Jsem v Kanadě. Pojišťovna mi volá, že nemá číslo na nemocnici, ať jí ho dám. Pojišťovna chce další informace. Skučí, jak malé bezmocné dítě, které si neví rady. Pojišťovna mne informuje, že volala na dotyčné místo, ale nikdo neodpověděl, ať si s tím poradím sama. Všechny tyto POTŘEBNÉ informace mi požírají peníze v telefonu, takže spadne signál. Nemůžu se dostat z bytu, protože bydlím v nebeské 7 a výtah nefunguje. Ozve se mi kamarád, že to může šecko zařídit..Vše zasláno. Další den 10.dní po mém zavolání mne pojišťovna informuje, že nakonec let byl zamluven na 6. Baterka nevydrží sílu jejího velkého aktu a přestane fungovat. Pojišťovna mi opět volá, že během té doby byl můj let přesunut na 7., že budu mít lepší servis a budu si moc počkat 4hodiny na letišti v Paříži. Je to ten samý den, kdy sem měla původně odletět. Prý to bude lepší servis…ale já bych už byla doma, operována. Kašlu na všechny pseudolepší servisi, které budou jen v tom, že barva sedačky nebude modrá, ale zelená..Jsem pojištěná! A můžu cestovat ve třídě se zelenýma sedačkama ve stejném čase jako můj let bez jediného hnutí pro mou operaci v České republice, s dobrou informací od lékaře, že můžu si vzít taxíka, sanitky by na mne bylo škoda!! Jsem pojištěná a kdo je víc!!

Informace, jak oněm zábavám předejít. Volat hned na pojišťovací asistenci. Dělat z komára nejen velbloudy, ale slony či velryby. Zůstat v nemocnici, dokud nejsou vyplněné všechny dokumenty. Přišlápnout si na ně, aby všechny údaje poslali pojišťovně hned v samý den. Neplatit! Všechno hodit na pojišťovnu. Tlačit na nemocnici, ať s tím něco dělá. Mít Příjmení a jméno se všema lidma, se kterýma hovoříte. Být v klidu a vzít v potaz, že největší havárii není zranění, ale zdravotnický a pojišťovací systém, který se chrání seč může, aby tu byl ku(své) pomoci. Který je stejnou mašinérii jako kterákoli jiná průmyslová firma. Viva lidská humanita! Toto se může stát kdekoli..nejde jen o Ameriku, Evropu či Českou republiku. Jsme jen lidé sobečtí, nehraví a linní..a máme k tomu zrcadlové systémy, který podporují tento styl jednání.

Otázky: Proč pojišťovna neposlala dokument do nemocnice? Proč pojišťovna rovnou nejednala s nemocnicí? Proč jsem pojišťěná, když nakonec mne všechno stojí stejné úsilí jako bych nebyla? V čem se udělala chybu? Je mézranění tolik vážné? Kdy se stane zranění skutečně vážným? Jak jedná pojišťovna v případě, kdybych tohodle všeho nebyla schopná? Kdo by se o mne psotaral, kdybych byla v kómatu?

Aucun commentaire: